Szolgáltatásaink
Széchenyi Pihenő Kártya
Vendégeinknek kirándulás szervezés Erdélybe
Hírlevél
Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesüljön legújabb híreinkről, akcióinkról!

Akár esik, akár fúj, Hajdúszoboszló áprilisban is jó választás!

Szeszélyes, mint az április, tartja a mondás. Van valóságalapja ennek a nép megfigyelésnek. Az idei április mindenesetre ezt bizonyítja.

A változékony időjárás miatt nehéz előre tervezni

Nem könnyű a családoknak programot szervezni, akár csak néhány napra előre is. Kinéztük magunknak a megfelelő szállást, lefoglaltuk a szobát. Örülünk az elénk tálalt reggelinek. Annak, hogy nem kell rohanni a munkahelyre. Hogy nem idegenekkel vagyunk körülvéve. Azokkal vagyunk együtt, akiket szeretünk. Akikkel-akivel jól érezzük magunkat. Hiszen erről szól a vakáció. Erről szól a pihenés.

Legtöbben azonban belefutottunk abba, hogy az előre eltervezett kirándulós hétvégét kettévágta egy szélvihar, hidegfront, vagy eső. Ezek nemcsak a szervezetet viselhetik meg, főleg idősek és gyerekek, de bárkinek az esetében, aki erre érzékeny. Hanem bizony ilyenkor sokszor rögtönözni szükséges. Félre kell tenni a szabadtéri programot, és keresni valami mást. Ami szintén érdekes, izgalmas, pihentető, és nekünk való.

És persze ez fordítva is előfordulhat. Mi lazulós wellnesst és masszázst terveztünk, de kint ragyogóan süt a nap és vidáman csiripelnek a madarak a virágzó fák ágain. Mi pedig sajnáljuk, hogy mindezt csak zárt térből csodálhatjuk. Úgy érezzük, elszállnak ezek a gyönyörű napok, amiket úgy hívunk: tavasz.

Közeledik a húsvét, mindjárt itt a tavaszi szünet

A hosszú tél után örülünk, mert végre jó az idő. A családoknak is jó lehetőség ez az időszak, hiszen az iskolák is bezárnak egy hétre. Jön a húsvét, és a sonka meg a tojások mellé betervezhető egy rövidebb utazás is. Ami nem terheli meg túlságosan a kasszát, de kényelmes, igényes, és ahol együtt lehetünk.

Az Arany apartman és Hajdúszoboszló városa ideális választás

Ha gyermekbarát, csendes szállást keres, mérsékelt áron, akkor az Arany apartmannal csak jól járhat. Az apartman szállás tökéletes pihenési hely. A családok egymással tölthetnek minden értékes percet. A kisgyerekes párok sem járnak rosszul, hiszen a szállás az otthonhoz hasonló körülményeket teremt. Főzési lehetőséggel például, így nem kell kisbabákkal kivárni, amíg az étteremben kihozzák nekünk a rendelést. Ami bizony egy síró, álmos csecsemő mellett ideget próbáló.

Rossz idő esetén is jól jár, ha ide jár

A szállás pár perc sétára található a híres gyógy-és strandfürdőtől. Itt kicsik és nagyok is jól fogják érezni magukat. Az idősebbek egészségügyi ellátás keretében évezhetik a gyógyfürdő nyújtotta lehetőségeket: a gyógyvíz bizonyítottan segít az egészség megőrzésében és visszanyerésében. Emellett igénybe vehetőek a hidro-balnaoterápiás kezelések, masszázsok, gyógytorna, vagy akár iszapkezelés is.

A fiatalok, gyerekek pedig kiélvezhetik a modern, zárt élményfürdő minden szolgáltatását. Található itt trópusi fürdő, jégbarlang fürdő, mozi fürdő, és barlangfürdő is. Színesítik az élményt a vízsugár masszázsok, dögönyözők, buzgárok, a sodrófolyó és a pezsgőágy. A bátrabbakat pedig egy családi csúszda várja a trópusi medencében,  illetve egy  emeletről induló óriás csavarcsúszda.

Húsvéti különlegességek a hajdúszoboszlói fürdőben

Sokan szeretnek a hagyományos ünneplés helyett valami mást kipróbálni. Miért ne mehetnék pancsolni ilyenkor? Április 16-17-én élvezetes húsvéti programok várnak mindenkit. A kicsiket a Miky-Minnie parti, a nagyok pedig szauna szeánszok.

És bizony a nyár is közeleg. A hónap 29-én strandnyitó ünnepség lesz Hajdúszoboszlón. Ennek keretében Keresztes Ildikó élőkoncert kerül megrendezésre, és vendég előadókat is hallgathatunk. Takács Nikolas és Balázs Fecó fog gondoskodni a jó hangulatról.

Ha jó az idő: irány a Hortobágy

Az Arany Apartman szállástól mindössze harminc található a Hortobágyi Nemzeti Park. Mindenkinek, aki szereti Magyarországot, érdemes ide ellátogatnia. Az idősebbeknek kellemes nosztalgia lehet. A fiatalabbak olyan állatokkal találkozhatnak, amiket eddig csak olvasmányaikból, vagy filmekből ismerhetnek.

A gyerekeknek is óriási élmény megnézni a nagy szarvú bivalyokat, a híres magyar szürke marhákat, az ostorukat csattogtató juhászokat és a legelő birkanyájakat. Nem csak ennyi azonban a Hortobágy!

Érdemes időben felkelni, hogy a szállásról elindulva minél többet láthassunk a Hortobágy őshonos élővilágából. Benevezhetünk egy kerékpártúrára, vagy felülhetünk a kisvasútra, ami körbejárja a nemzeti park halastavait. Gyalogtúra keretében megismerhetjük a pásztorok életét, megcsodálhatunk egy eredeti halászcsárdát, vagy megnézhetünk egy érdekes pásztorkutya bemutatót. Ha megéhezünk, a tájjellegű ételek sem fognak csalódást okozni.

Ha egy napot eltöltünk a Hortobágyon, mintha visszautaznánk az időben. Egy olyan múltba, amit csak a könyvekből, nagyszüleink elbeszéléséből, vagy a történelem órákról ismerhetünk.

Akár jó, akár rossz az idő, Hajdúszoboszló és az Arany Apartman most is várja Önt!